السبت، 21 يوليو 2012

مسابقة المشهد الافضل

اهلا بنات انا عاملةمسابقة اسمها مسابقة المشهد الافضل 
المسابقة هاخدفيها اول 3 بنات يعلقوا انهم عايزين يشتركوا و يقولولى اساميهم فى ستاردول مع التعليق و و يعملوا مشهد و يسموه للمسابقة و لما يعملوه يقولولى و بزورهم و بعملهم تصويت فى الجنب عند المدونة و يجبوا بنات يصوتولهم المسابقة لمدة اسبوع و فى الآخر بشوف مين حصلت علىاعلىنسبة تصويت و هىالفايزة و الجايزة اذا هى سوبر بشترى من بازارها بقيمى 100كوينز و اذا مش سوبر بخليهاكاتبة فى مدونتى و بتكون مشرفة عليها معايا 
الكاتبة بانسيه
باى


هناك 4 تعليقات:

  1. انا اسمى بستاردول aiten4 وبدى اشترك بالمسابقة واسم المشهد تبعى زهرة الحديقة اتمنى ان تعجبكو مشهدى وشكرا

    ردحذف
    الردود
    1. اوك انتى دخلتى المسابقة ان شاء الله بتفوزى

      حذف
  2. وانا عندي مشهد اسمه just>>>>>>>>>>go اتمنى اشترك اسمي talaz

    ردحذف
  3. ياقمر انا كمان عندى مشهد اسموا 4 عايزة اشترك فى المسابقة واسمى flower_girl500

    ردحذف